Onder deze bijzondere geometrische koepel bevindt zich dé marktplaats voor de sierteeltsector
Royal FloraHolland – Flowers Moskou 2018
In opdracht van GREENN
Eiland stand van 70m2 voor Royal FloraHolland op Flowers Moskou 2018.
De opdracht:
Maak een beursstand die een sprekend beeld geeft van de Kernboodschap:
Royal FloraHolland is wereldwijd Dé marktplaats voor bloemen en planten.
Look & feel:
De stand heeft een exclusieve, marktgerichte uitstraling, heeft stopping power/fotogeniek (=deelbaar via Social Media) en activeert bezoekers om meer informatie te krijgen over Royal FloraHolland.
In addition, the design of the booth must meet the following requirements:
- Visueel opvallend
- Uitstraling van marktplaats
- Activerend
- Open karakter
- Er moet een plek zijn voor een Barista
- Er moet voldoende opbergruimte zijn
- Ruimte voor productpromotie (40 x 40 cm per kweker)
Uitwerking:
Expowise vertaalde Dé marktplaats als in:
- Deli market > exclusieve delicatessen van gegarandeerde constante kwaliteit
- Overkoepelend gebouw waar handel en ontmoetingen plaats vinden
De vorm waarvoor gekozen is is gebaseerd op World als in:
- alles omvattende ‘dome’ / globe vorm
- wijd blikveld en connectiviteit door de keuze voor een transparante koepel als dak van de marktplaats